En dag i Virginia...

Snabb update:
Tävling i helgen i Virginia Tech:
Flög från Ft Lauderdale till North Carolina, buss i 3 timmar till Virginia. Bodde i sviter (yiiiha) i ett hotell mitt ute i ingenstanns. (Så min uppfattning om virginia är ungefär densamma som innan jag kom dit: "Var ligger det och hur set det ut?") Simmade mot Virginia tech och duke. Jag vann 100 br och 200 br, plus att Christie satte mig på 100 fjäril. Intressant. :)
Nu börjar min lektion om typ 10 minuter så jag måste springa ner och cykla dit så jag inte kommer försent. Då blir det pinsamt. Hatar dn pinsamma tystnaden när man kommer in försent och alla sitter och tittar på en, haha.
Hörs snart. tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Grattis till segrarna Sofia! Bra simmat!

2009-11-09 @ 19:27:42
Postat av: micke

Lucky you att du fortf lever efter ett besök på V Tech! Men kanske är säkraste platsen nu iofs... Grattis till segrarna iaf :) det är väl din grej!

2009-11-13 @ 18:06:12
URL: http://thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0