Chattanooga, Tennessee

Nu har vi äntligen thanksgiving break, vilket menas med friiiiitt från skolan! aaaaah, kan det bli bättre? Jag tog tillfället i ackt och åkte med Christine till hennes hus i Chattanooga, Tennessee. Jag kan sammanfatta hennes hus med ett ord: Herregud!!! När jag ska bygga ett eget hus ska jag lätt få mina influenser från ameriaknska riktningar, det rä så jäkla coolt! Allt är stort och badrummen är gigantiska. Ricktigt fräcka detaljer och ja, haha... jag har många ideer om hur jag ska fixa mitt hus. :) Så kul!
i alla fall. Min första thanksgiving var väldigt rolig. Vi åt en riktigt stor middag med hela Christines släkt och umgicks med hennes små kusiner. Sen har vi träffat hennes vänner, sett Twilight och glidit runt i hennes pickup i lilla downtown som liknar allt man kan se i Amerikanska filmer. Roligt att se. :)
Annars vet jag att mina små vänner från Sverige är på SM!! Och så vitt jag vet går det väldigt bra för dem. Det är så kul at höra sånna nyheter hemifrån, och det känns väldigt konstigt att inte få vara med själv. :/ Men jag får mina små uppdateringar från Stene, Kim och Morsan. Och såklart internet. :)
Plus att min kamera har gått sönder så tyvärr kan jag inte lägga in några bilder alls, :/ Det suger.
Får ta och fixa en ny. Förhoppningsvis lite bättre och snabbare. :) 

Kommentarer
Postat av: Kimsan

Låter som om du har haft det riktigt trevligt med andra ord! Så skojj :) Måste verkligen vara häftigt att få uppleva en riktig amerikans thanks-giving :p Kram på dig!

2009-12-03 @ 07:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0