Vintage. ;)

Jag har haft en liten truddelutt av en gammal, gammal låt i huvudet under två dagar nu så idag tänkte jag kolla upp om jag hittade låten på Youtube. Jag sökte på "bandet" som kantrade hela min uppväxt med kasettband, klistermärken, gummimärken och böcker och jag hittade otroligt nog det! 

Helt sjukt att jag fortfarande kan låtarna jag trycker upp på youtube eftersom det var ca 15 år sedan jag hörde se sist! Så jäkla ballt!

Yes, här kommer några smakprov av härliga Trolles Trafikskola som ständigt var på i såväl bil som i min egen kassettspelare hemma i rummet på Ängslyckan.


 

Haha!! Så underbart att höra det nu efter så många år!

Har man dåligt självförtroende ska man lyssna på denna, haha, Trolle är ju verkligen självgod. :) 

/div>



 
/div>


Denna kan jag verkligen rekommendera att lyssna på bara för att den är så sjukt kul. Eller ja, sjukt kul kanske är att ta i, men liiite roligt är det allt. :)




Visst är ljudeffekterna härliga? :D





Kommentarer
Postat av: corley

hahaha åh trolle lyssnade jag med på, i min bandspelare!

2009-05-20 @ 18:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0