Helgens race

Äe... precis när jag publicerade det förra inlägget insåg jag själv hur tråkigt det var :D
Därför kan jag bjuda på en uppdatering om helgen istället eftersom jag är så sjukt glad över de som hände då.:) 

Rosenlunds sprint i Jönköping i helgen hade minst sagt mycket att ge. 
Jag åkte dit med blandade förhoppningar om att lyckas hålla tekniken i två-tre armtag på 50m bröstsim eftersom jag nyss ändrat till ännu en ny teknik. 
Jag åkte hem med personligt rekord, dubbla tävlingsrekord, klubbrekord, (bye bye Emma Igelström! Snart försvinner du från HS rekord sida!) guld samt en kanontid på 32.82 vilket tog mig in på en 12:e plats på Sveriges bästa tider genom tiderna på 50 bröstsim. Man tackar, man tackar! :D

Ibland kan jag ha ett otroligt hemskt humör, det medger jag, och ibland kan man bara inte kontrollera det. En person som hjälp mig otroligt mycket genom åren får ibland smaka på mitt humör och jag mår så otroligt dåligt efter. Dock vet både jag och han att min stubin snabbt byggs upp igen och långsint tror jag nog inte jag kan kalla mig. Jag hyser stor förundran och oändligt många tack till min tränare Stene. Snacka om att man kommer glömma hans kloka ord och påhittiga träningspass i staterna. Han har hjälp mig så otroligt mycket med allt under alla dessa år jag haft honom som tränare vilket jag är otroligt glad över. Men precis som allt annat är det klart dags att gå vidare, move on så att säga. 

Nä. Helgen var kanon. Tiderna var kanon. Tränaren var kanon. Sofia var kanon. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0