Kändis i Australien?

Ojsan hoppsan!
Jag har varit så upptagen med 1000 saker att jag glömt skriva grattis till mitt körkort som fyllde 2 år den 25 april. 
Men bättre sent än aldrig, grattis grattis körkortet! Äntligen slipper man ha prövatiden hängande över sig. :)

2 roliga och ovanliga saker hände mig idag: 
1. Jag fick deklarera och insåg till min stora förvåning att jag betalat in alldeles för mycket skatt vilket betyder att jag kommer få tillbaka några tusenlappar på mitt konto! Man tackar, man tackar! :D

2. Innan eftermiddags träningen kom Keso fram till mig, klappade mig på axeln och log. 
- Tjena Såfia! 
- Tja, tja Keso. Allt bra? 
- Jajamensan! Och ännu bättre blir det ju när man känner en världskändis, sa han och log. 
Jag fattade ingenting och Stene bara skrattade och vände sig till Keso
- Haha, hon vet inget än. Jag ska gå in och visa henne nu. 
Så jag gick med Stene till hans kontor och han öppnade följande internet sida http://simforbundet.se/swwwing/app/cm/Browse.jsp?PAGE=1126295 (som jag tyvärr inte kunde klistra in som länk.) 

A, klart var det roligt att läsa om sig där och att Jonty hade använt min knäböjdvideo på en föreläsning inför alla Australiens coacher, men världskändis var väl lite att ta i Keso, haha. Men självklart. Jag är glad och det var superkul, så lite får jag allt skryta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0