Flightplane, no frightplane!

Yeey, Carro hade också lyssnat på Trolle när hon var liten. Det gjorde mig lite varm i hjärtat att höra att det inte bara är jag som vuxit upp med Trolle ;)

På tal om inget alls måste jag berätta att jag är just nu inne i en period då jag drömmer riktigt mycket, allt från korta skumma drömmar till långa jobbiga drömmar utan sammanhang. För det mesta handlar det om att jag på något sätt ska flyga, sitter i ett plan eller ska landa i ett flygplan. Läskigt. Undra om det är mitt undermedvetna som vill få mig att komma över min flygrädsla genom drömmar (haha) eller om jag helt enkelt har massor med flygplan i tankarna just nu.

Faktiskt kan det vara båda två eftersom jag faktiskt sakta men säkert börjar inse att det inte alls är farligt att flyga plus att jag just nu har tre (eller ja sex blir det ju tur och retur) flygplansturer på hjärnan. Men det klarar jag lätt. Hoppas jag i alla fall ;) Egentligen är det ju bara uppgången som är värst, och såklart gör jag det till mycket värre än vad det är. Dumt gjort, det får jag ändra på. 

Ingen som har några små råd eller tips till flygrädsla?
Det är ju lika bra att ladda upp med tips så blir man ännu säkrare när man väl ska upp i luften. 
Jag kan flyga, jag är inte rädd... ;) Snart kommer det att vara sant. Jag är inte flygrädd.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0