Egentligen ingenting

Wopa, Facebookare för hela slanten har jag blivit. 
Eller ja, lite i alla fall. Känns bra nu när man kan hålla kontakt med folk från andra sidan jorden. Very funny. 

Nyss kom Maria förbi och hade med sig två av mina bästa vänner: Ben och Jerry. 
Riktigt gott och trevligt tillsammans med snack och annat skoj. 
Vad är det egentligen som gör den glassen så himlarns god? 

Idag hade jag förresten ett av mina tre sista prov samtidigt som jag sköt upp pluggningen till Naturkunskapen ännu en dag. Inte bra att göra så för länge. Imorgon får jag bokstavligen ta mig i kragen. 

En sak till måste jag nämna innan sovtajm: 
Fick chockbehandling av morsan igår för mina inflammerade armar och snacka om att det hjälpte. 
Ska ta på mig hundögonen och se om hon inte har somnat så jag kanske kan få hjälp idag igen. :) 

Night. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0