Det saknas bilder i bloggen.

Tänkte skriva lite imorse när jag steg upp... men ångrade mig snabbt. Kan istället kortfatta min dag såhär:

* Upp kl 04.00 för städning på stan kl 5. 
* hem och sova. 
* skola och dubbel träning. 
* HIF från hemmasoffan där jag sedan somnade innan jag snabbt fick skriva ihop ett föredrag jag ska hålla imorgon. 

Behöver jag säga att jag är megatrött? Njeee.

Jag gör som jag brukar och går från en sak till en annan. 
Idag var det slut på sommarvärmen och naturen fick istället ett efterlängtat regn. Phu. Hoppas bara inte att det var all sol vi fick... jag är solfanatiker och ser gärna solen som första dagstecken på morgonen. 

Andra news är att min lilla lillebror hunnit fylla 18. Han är därmed myndig och får göra som han vill. 
Han tog det bokstavligt och firade 18 årsdagen med att bada i fontänen i stadsparken och festa vilt. Grattis bror. 

Det är nu bara en vecka kvar till vi får hämta ut våra studentmössor (!!!!!) och jag är inte alls glad över det. Hoppas ironin lyser igenom. ;)

Och nu ska jag ta och sova fett gott så jag vaknar fett pigg imorgon bitti! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0