Dagboksinlägg, jajamensan.

Idag har det varit en grymt blandad dag. 

Start med försovning men trots det hann jag ändå till första lektionen vilket för mig är ett under. Det följdes av att vi Äntligen fick hämta ut våra studentmössor (!!!) som vi (läs jag) har längtat så troligt mycket efter. Dock fick vi veta att det var fel på mössorna och att de var reklamerade och att vi inte får våra riktiga mössor förens samma vecka som studenten. Låter säkert, ellerhur? Jag passade också på att önska om en mindre storlek eftersom jag antagligen haft uppblåst huvud dagen jag testade ut min mössa eller något. jaja, huvudsaken är att vi får dem. 

Skoldagen följdes av träning som bara fick min arm att verka ännu mer, och sen var det ner till stan för laserbehandling. Efter en kvarts väntan (20 minuter förra gången) fick jag nog och gick ner och sa att jag inte hade tid att vänta och beställde en ny tid imorgon klockan ett istället. Hoppas nu att hon är i tid imorgon. 

När jag försvunnit från lasermottagningen var det spring med språng till Gröningen för att vaccinera mig mot Hepatit B. Det var nu min andra spruta och jag kan meddela att den gjorde satan mycket ondare än den första. ;) Och ja, nu är jag hemma och skriver ut studentinbjudningskort samtidigt som jag kladdar på en inlämning till Idrotten i samhället. Det är mycket nu. :) 

Haha jajamen, det var nog min dag i dagboksformat. 
Snacka om blandade känslor med allt från glädje till frustration, haha men så kan det va ibland. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0