Budapest - Hungary.

Jahapp. Imorgon bär det alltså av till Ungern. 
Självklart vet inte jag, med mina suveräna kartkunskaper, vart Ungern ligger...kanske borde ta och kolla upp det så man vet vart i världen man ska. Hur som helst. Samling 05.55 på Knutan för att ta tåget till Kastrup och sedan flyga till Budapest. Gosh. Just nu känner jag mig faktiskt förvånansvärt lugn. Hoppas bara att det håller i sig hela dagen imorgon också! Det hade fan varit fräckt att kunna resa utan den jäkla resfebern nån gång, ;) 

Fast egentligen gäller det bara att komma ihåg allt Ardby sagt till mig, alla tips och ideér, de är suveräna. Egentligen är jag inte ens rädd för att flyga, tåga, bussa eller vad det nu kan vara, utan det är andra saker som spökar i mitt huvud, andra saker som får mig att bli osäker och rädd. Egentligen ingenting och jag mår säkert mycket bättre om jag bara lär mig slappna av, men det tar tid. Det vet man från alla tävlingar som man mer och mer vänjer sig av med nervositeten, det tar tid. Men visst, det är sååå värt det!

Yeye. Whish me luck och håll tummarna för att inte väderleksrapporten som lovar regn hela veckan stämmer  ;)

Tjoflöjt!

imgres.jpg

 

Aa...fint ser det ju ut att vara i alla fall. ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0