-Hörrö Kroppen, det går ju bra nu!

Gud vad mycket man hinner med när man är effektiv. 
Tror jag får ta lärdom av min egen dag och vara mer effektiv varje dag. :)

Just nu sitter jag och beundrar båda mina axlar som faktiskt har fått sig en varsin släng av olika inflammationer, bra. Den ena ser mycket skummare ut än vanligt efter ett besök hos Naprapaten för ca 30 minuter sen, ajaj. Även min vänstra armbåge är aningen svullnad med inbyggd inflammation i biceps senan. A-a, det är hårt att byta teknik ;)

Och om inte det skulle vara nog har jag gjort om laserbehandlingen igen. Just nu är det laserbehandlade området alldeles mjukt, rött och tjockt det med. Kort sagt har vissa delar på min kropp det ganska jobbigt just nu, ;) Är det såna varningstecken man ska lyssna på när kroppen behöver vila? haha. Synd bara att de ska komma just precis när allt rullar på och simningen går kanon. Det är inte precis då man känner att man varken vill eller har tid för att vila. 

Nepp nu ska jag sätta mig med Naturkunskap och plugga Genlära samtidigt som jag smuttar på min Brämhults smoothie som enligt kostföreläsaren igår skulle vara kanon. :) 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0