We celebrate Midsummer...

På tal om midsommar kom jag och tänka på en annan sak: 

På midsommarafton för exakt ett år sedan satt jag och fällde en tår tillsammans med Ostis utanför Amandas dåvarande hus. Denna midsommar tillbringade jag den första delen hemma hos mig och den senare hos Gustav, och jag har aldrig mått bättre. (Om man tar bort min lilla halsbacill såklart. ;) ) <3

(By the way...hur ska jag kunna förklara för amerikanarna vad midsommar är och varför vi firar det? 

Ehm...we dance around a cross with flowers, sing songs about small froggs, eat fish and meetballs and decorating our hair with flowers. That sound fun, right? And oh, we do it because we want to celebrate the light. 

Och jag tyckte att vi var ganska normala? ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0