Today, Tonight, Tomorrow

Jag tycker inte om när saker och ting krånglar.
Om några timmar ska jag ringa ett samtal till USA...aah, läskigt, haha.  Men kanske lika bra att lära sig direkt. :)

News: Ingen har väl missat att Michel Jacsson avlidit igår kväll, svensk tid. Det känns ganska skumt trots att man verkligen inte haft honom varken nära eller som idol, men han kallas ju Popkungen så självklart har den X-mörkhyade, sönderopererade, dansmästaren och drogmissbrukaren satt sina spår i denna världen. Radiokanalerna här i Sverige spelar just nu sönder alla hans bästa och vissa bortglömde hits för att hedra hans minne och jag är säker på att även kanalerna i USA och u resten av världen gör det samma.
Trots att många såg snett på Michel, som tydligen vägde 45 kg vid sin död, som skylde sina barn i filtar och masker, hängde dem utanför balkonger och tog sig igenom missbruk efter missbruk, så tror jag ändå att fler känner samma skumhet som jag. Den konstiga Popkungen avled och nu hedrar folk världen över hans minne. För vad han än gjort för fel och dumheter i sitt liv, så kan ingen ta ifrån honom att han var en sjuhelvetes duktig sångare och en grym dansare!

Now: Jobb
Next: Planering, förberedelse
Later: Samtal, Träning
Tonight: Mys och Mat med Andreas.

Kommentarer
Postat av: micke

Michael Jackson. Hoppas det gar bra pa SM! Forsoker lara mig skriva med åäö igen men gar inte.

2009-07-03 @ 08:59:47
URL: http://thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0