Next... SM!!

Idag har jag varit bäst på det jag annars är sämst på, 
det vill säga att göra ingenting alls. 

Jag såg på klockan för ett tag sen och märkte att den var halv sju... HALV SJU??? 
Var har hela dagen tagit vägen egentligen? Jag har i princip suttit vid datorn och köksbordet hela dagen och försökt fixa alla problem med NCAA (USA), ringt skolan i USA (!!!!), fixat med en present som nu tycks omöjlig, mailat fram och tillbaka, forskat på hemsidor, skrivit brev och kollat bilder... kul dag? Just nu känner jag mig bara såsig i huvudet och alldeles håglös och vet inte vart jag ska ta vägen. Det var inte såhär jag hade kommit överens med mig själv om att vara innan SM. 

SM ja... vi åker imorgon och stannar till Söndag. In Linköping. Aldrig tävlat där innan man det ska nog gå bra. 
Det känns som om jag är väldigt bra förberedd och det känns riktigt kul att äntligen få komma iväg och simma ordentligt. Det känns som om det är på tiden. :) Jag är nyfiken och pigg på vad jag kan göra och jag känner mig alldeles spänd av förväntan, .. redan. Jag är övertygad om att jag kommer komma dit och göra mitt bästa och jag är glad för det. Det ska bli spännande och kul och jag längtar tills det är min tur att stå bakom pallen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0