Jag klagar i alla fall inte.

Vilken skum vecka. Men jag klagar inte. :D
Först Ungern och sen ledig från skolan...fram till på nästa fredag då det är dags för studenten!
Kunde vi inte bara slutat nu lixom, nu när ändå solen skiner och det är relativt varmt? ;)

Hur som helst har jag i alla fall slagit vad med Andreas om att det kommer regna på studentdagen. 
Har jag rätt och det blir regn, får han bjuda mig på middag, annars tvärt om. Haha, så vad som än händer kommer det i alla fall  bli positivt i slutändan . :)

Nu ska jag sätta mig och glassa med en glass.
Tänkte att jag lika bra kan fortsätta på min otroligt onyttiga dag genom att käka lite glarre. 

Tjoflöjt.    

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej :) Haha vad roligt. Simmarminnen har man ju en hel del! :D Självklart vill jag ses. Vi kan väl bestämma en dag efter studenten? Antar att det pirrar en hel del inför fredag? Det är så sjukt kul att ta studenten. Dock är jag rädd för att jag kommer missa den :S. Jobbar kvällen tyvärr. Men jag ska absolut göra mitt bästa :) Självklart fixar jag din blogg igen! Bara mejla bilder och beskrivning så fixar jag det. Sköt om dej. Kram

2009-06-07 @ 16:16:07
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0