Baksmällan och te med honung.

Igår var jag och såg Baksmällan med Andreas
Haha, behöver jag nämna varför jag dricker så sällan? 
Nä, skänt å sido, men den var faktiskt riktigt kul. 

(skulle haft en bild här, men av någon skum anledning kan jag inte lägga upp några bilder alls. Tänkte lägga upp från midsommar och studenten också, men ikke sa Nicke, det fungerade inte alls. Ingen aning om varför och otroligt irriterande är det eftersom jag vill kunna ha små bilder då och då. Någon som kanske vet vart problemet ligger? ) 

Självklart har jag dragit på mig min årliga halsinfektion. Lagom till midsommar tappar jag rösten och låter som Bonnie Tylor och det har såklart även hänt i år. Dock har det gått ännu lite längre och halsen mår inte riktigt helt 100 vilket är irriterande eftersom träningen blir drabbad och SM går av stapeln i Linköping om en vecka och 3 dagar...yeeyy. Massor med honung och te för min del, jajamensan!

Kommentarer
Postat av: carro

baksmällan var riktigt bra <3:D

vi måste ses snart med!



2009-06-21 @ 16:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0