Keep on walking

Oh my crazy. :D
Nu är det verkligen inte långt kvar tills vi sitter på tåget upp till min hemstad Södertälje för det årliga vinter JSM. Det ska bli sjukt kul och jag är full av förväntan inför tävlingen!
(Såpp, nog om det nu. Jag gillar inte att snacka tävling innan den startat. Men man kanske får vänja sig? ;) )

Det känns som att jag bara tjatar om det här, men så får det va för jag mår så jäkla bra.
Jag är så glad och tacksam åt mitt liv att jag skulle vilja ta ett klackhopp rakt upp i luften. Om jag hade kunnat såklart.
Sen hade jag sprungit långt, långt utan att stanna...bara för att jag kan. Bara för att jag är jag.
Jag är så glad, så lycklig. Det är nästan läskigt ;) - Får jag må såhär bra? :)
*

Jag ringde polisen för några dagar sen för att höra mig för om de hade några tips till vad man skulle läsa i USA om man sedan vill plugga till Polis när man kommer hem. "Självklart" sa han och började rada upp en lång lista på bra att ha kunskaper. Som tur var sa han mitt förstaval som översta punkten, nu kan jag känna mig trygg. När vi snackat lite om studier ville han veta mer om mig. Han ställde många frågor och var enormt intresserad över att jag var elitsimmare, att jag skulle till USA och att jag ville bli polis. Jag blir så glad efter sånna samtal. Det piggar verkligen upp vardagen och jag kände ett otroligt lugn inom mig - jag gör rätt!
Ibland kan man behöva en sån bekräftelse bara för att få det bevisat för sig att man är på väg åt rätt håll. Tack.

Hur som helst, nu när jag ändå är igång måste jag säga GRATTIS till Maria som inte bara fyllt 20, utan som också har Köpt sin första lägenhet! aaaaah! Så nu kommer hon flytta ner till Lund och sitta och filosofera i ett hemtrevligt eget hus. buhu.. jag måste säga att jag är avundsjuk. :P Men på ett sätt är det bra att vara avundsjuk för nu har jag äntligen (efter typ 5 år) kommit på hur jag vill fixa i mitt rum! Så mitt nästa projekt blir: Fixa rummet. Nice.

Nu ska jag ta och läsa ett oerhört kort kapittel i min otroligt underhållande engelskabok.
Kände ni av ironin?

Next stop; The stars!
Take this, haters! ;P

Kommentarer
Postat av: Kimsan :)

Haha, Självklart får man må så bra Fia ! :D Det är bara att njuta :) Och du ska ju inte vara föööör avundsjuk för snabbare än du tror sitter du i ett eget litet studentrum i USA och filosoferar (på engelska) haha!

2009-02-02 @ 20:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0