Sammanfattning. typ...

My life.

Phu, Eftersom jag är så snäll deltar jag i två andras projektarbete samtidigt som jag håller på med mitt eget. För att hinna göra övningarna till dessa andra två projektarbeterna måste jag alltså stänga av datorn, sluta med läxor och lägga mig redan klockan tio. Svårt, men jag tror verkligen att det är värt det eftersom jag måste komma i säng tidigare och tillsammans tar övningarna ca en timma att göra. Så, det tar tid, men man vinner på det. :)

Igår skulle jag anmäla mig till det sista testet för USA. Det gick inte. attans. Jag måste verkligen göra det den 17 januari men hemsidan var helt skum. För det första har jag aldrig innan hört talas om provet - det var coachen som rekommenderade mig att göra det, och för det andra verkar det helkonstigt att anmäla sig. Men det löser sig nog. Får sätta mig ner med en annan dator och försöka där.

Jo, jag funderar faktiskt på att utöka mitt jullov med en vecka.
Inte att jag tar jullov och softar och käkar god mat, utan att jag tränar som vanligt och kör allt skolarbete och annat skit som jag vet att jag måste göra hemmifrån. Det var en ide som om lite på skämt, men nu när jag har börjat fundera på den lite så verkar det kanonbra.
Får ta mig en funderare till nu under dagen, men det hade varit riktigt skönt och jag hade fått så mycket mer gjort hemmifrån.

Nu är det tajm för styrka. Och så får jag inte glömma att boka in mig på massage imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0