Jag älskar mitt liv.

Åååå, Gäsp.
Efter några intensiva veckor är jag verkligen helt slut. Provet igår var droppen som fick bägaren att rinna över och jag hade inte ork kvar att göra annat än att se på Tv efter träningen igår. Men det var skönt det med och det behövdes verkligen.
Idag har jag inte planerat in något alls vilket är otroligt skönt. Jag ska bara ha en ta-hand-om-sig-själv-dag och bara göra saker jag känner för. Antagligen blir det lite plugg också, men jag har i alla fall gjort klart för mig själv att idag får det bli en stress-fri dag! Oh så skönt! :)

Jag började faktiskt med att läsa lite bloggar imorse, (Eller ja, inte imorse men vid tolv i alla fall) det brukar jag aldrig göra. Faktiskt för att jag helt enkelt inte har tid och för att jag lätt fastnar vid datorn då. Men idag var det bara skönt att sitta och läsa lite om andras liv. Fast om jag ska vara helt ärlig så tycker jag bäst om mitt eget liv, haha. Och det är väl tur det? ;)
Bland annat hittade en blogg om en ensamstående pappa som år 2008 blev av med både sin fru och sin 13 dagar gamla dotter i en bilolycka. Han lyckades rädda sin 5 åriga dotter som nu kämpar med svåra brännskador...stackars människor. Det var hemska bilder. Men trots det verkar de ta vara på vardagen och leva sitt liv fullt med den lycka de har. Starka människor

Haha nej, jag bara sitter här i min pyamas och filosoferar och myser utan att ha något planerat alls. Det känns jätteudda och inte alls vant för mig, men det är väldigt skönt. :) Jag funderar på att göra varm choklad eller te och köra ner till havet, ta ett varmt bad, läsa en bok eller pyssla lite med rummet eller projektet. Det är härligt att få välja. Jag älskar mitt liv. :)

Nu ska jag i alla fall förflytta mig från datorn ett tag.
take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0