Hum, well, tjaa...

Gulligullan Coco som en gök, Coco...
Haha, så känner jag mig nu :P
Huvudet svämmar över av information och planer jag ska ta itu med.
Men I like. :D

Tog precis en paus från projektarbetet och märkte hur extremt choklad sugen jag är!
Det är nästan farligt, jag tror choklad är en drog.
Marabous mörka med coco nibs eller pistage är den bästa. yummi.

Nej seriöst, haha.
Jag har helt tappat det här med bloggandet just nu.
Jag hinner lixom inte och när jag väl har tid så har jag inget att skriva om.
Nice dilemma :P

Kan i alla fall kort säga att jag är gladare än någonsinn. Jag har egentligen inget att klaga på mer än att jag hade velat ha 36 timmar på ett dygn. Visst är det härligt? Att leva i en drömvärld är det jag önskat mig mest av allt och nu när det gått i uppfyllelse...ja det kanske är därför jag inte har så mycket att skriva om då?
Who knows? :)

Tack, du är min ängel.


Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, dem chockladen är super goa' :D

2009-01-19 @ 22:06:10
URL: http://corlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0