en riktig lyckost!

Jag vet, jag har varit sämst, sämst, sämst på att skriva här. Men det gör inget.
En paus kan alla behöva. Det är nyttigt.

Mitt allmäna välmående är inte så "väl" just nu. Fråga mig inte varför, jag känner mig allmänt deppig, nere, hängig och trött. På det mesta. (Jag skulle nog behövt en rolig suprise som piggade upp vardagen. :D Bara för att lixom, haha. Lite omväxling i både tillvaron och sinnesnärvaron. ;)
Jobbigt när det blir så, men det är nog bara tillfälligt. :)
Jag brukar ju snacka om ups and downs så detta är väl bara en kort down.
Fast det är skumt egentligen, förstår verkligen inte alls varför jag känner såhär just nu av alla stunder.
För om jag skulle beskriva mitt liv som det är just nu, för någon som aldrig träffat mig, skulle den personen antagligen tro att jag är världens lyckost som lever ett liv som jag satt upp som min allra högsta dröm. För det är precis så det är. Det är inte mycket i mitt liv som skulle kunna bli bättre just nu. Och det är så jäkla härligt!
Jag hade två önskningar som båda faktiskt slog in. Ganska sjukt när man tänker på det, eftersom det jag önskar sällan brukar slå in. Men det var säkert någon däruppe som ville mig väl. ;P
Så jag kanske är världens lyckost i alla fall?   Ja, det är jag nog. :)
Världens lyckost med världens bästa liv.
Det är bara det att mitt huvud inte hänger med i svängarna, men det kan man ju skita i. ;) (Jag brukar inte gilla mitt huvuds konstiga funderingar. De brukar alltid ställa till med problem. :P)

Jag lever mitt liv precis som jag vill ha det, och jag älskar det!
Det kan inte bli bättre, jag är på topp ;)

haha, det här var inte alls det jag hade planerat att skriva när jag loggade in här.
Äh, får kanske bli lite fler inlägg nu som kompensation för de slappa dagarna, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0