En mix av inget alls.

Blööö.
Jag känner att jag är lätt fett sämst på att uppdatera här just nu.
Men så kan det vara ibland. :) Tur att jag inte har bloggen som arbete, i så fall hade jag fått löneavdrag nu, hah.

I två nätter i rad har jag haft sjukt svårt att somna. Efter ca två timmars vridningar har jag haft turen att somna, men så kul är det faktiskt inte att ligga i sängen utan att sova. Spec inte om man ligger helt själv i ett tyst, mörkt, tråkigt rum. haha.

Jag kollade nyss ut genom fönstret och gissa vad man får se? En vit mark och flingor som dalar ner från himmlen. Jahapp, då fick vi lite vit vinter i alla fall då. Jag som längtar till sommaren och sol och värme. Men faktiskt så hoppas jag att tiden från nu till sommaren kommer ta lång tid. :)

haha näää, jag måste erkänna att det blev ett sjukt kasst inlägg om inget alls.
Men jag bjuder på det. En insikt i mitt liv är väl aldrig fel? Dessutom kommer det snart bli mycket bättre inlägg. -)

Tjoflöjt och godnatt! (förhoppingsvis)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Och idag skiner solen :) Ganska underbart. Hellre lite snö, minusgrader och sol än blåst, regn och några plusgrader :) Hur går simningen? Jag hade ju tänkt hälsa på er.. Dock skickades mina sms mitt i natten till både dej och Jonte :P Vet ju vad Jonte tror då, haha. Vill ju undvika Lolof också.. Har han fortfarande T1?

2009-01-07 @ 10:44:11
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0