Dagens I-landsproblem: Träning

Bläää. Still förkyld och ingen röst.
Det är skitjobbigt. Och jag är sämst på att vila från träningen när jag egentligen behöver, vilket resulterar i flera förkylningar på rad. So here we go again, tredje "förkylningen" i rad. (Jag är helt säker på att det är pga att jag tränat innan jag är helt 100 igen.) Men det är sjukt tråkigt att bara gå hemma. Jag vill träna och när jag inte gör det får jag nästan abstinens, haha, så jag sätter igång innan kroppen verkligen är i form för det. Kasst, jag vet.

Så nu sitter jag här på rummet igen.
Halsont har jag inte, men jag har inte heller min vanliga röst.
Om en och en halv timma är det styrketräning och jag kan bara inte bestämma om jag ska dit eller om jag ska vara hemma. Jag mår ju trots allt helt okej... men tränar jag nu kanske det resulterar i ännu en förkylning?
haha,det är fan svårt asså.
Sikket dilemma, dagens I-lands problem? :P

Tralalaaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0