Charity Night

att jag glömde:
Jag måste ju berätta om mitt projektarbete!

Precis som alla andra sista års elever ska även jag ha ett projektarbete. Men eftersom jag är ganska galet trött på att sitta och skriva arbeten, bestämde jag mig för att göra något anorlunda. Nämligen en Välgörenhets show där pengarna som jag drar in oavkortat går till Anorexiapunktens arbete för att hjälpa människor som drabbats av ätstörningar till ett friskt liv.

Visst låter det bra?  - Ja självklart! Och självklart du ska komma!
Bjud mig dig mamma, pappa, farmor, vänner, vem som helst! showen passar alla åldrar och ni kommer få se:
Johan Boding, Mary Jane, Anna-Lena Brundin, Emma Igelström och äckta Streetjazz när den är som bäst!

Så vad väntar du på?
100 kronor kostar biljetten för ca 3 timmars underhållning från diverse synvinklar. Med 100 kr stödjer du en människa till att få ett bra och friskt liv. Och du får en trevlig kväll utav det. Visst känns det rättvist? ;)

Så visst ses vi på Wallmans salonger i Helsingborg den 11/2-09 kl 18.30 då? ;)
Självfallet ska du svara, självfallet! ;P

Hjälp mig nu att sprida detta vidare, det kommer bli en hejdundrande kväll!

(Biljetter finns att köpa på Filbornabadet, Peter Lindells trafikskola, Salong Pretty Hair (SödraStenbocksgatan 119), Aktiverum, Kökscentrum, Anorexiapunkten, Öron-näsa-hals eller hör av er till mig.)


 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad roligt! Ett väldigt bra projektarbete måste jag säga :D Bra jobbat Fia!

2009-01-27 @ 16:17:43
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ja det är ju så.. Men du gör ju verkligen så mkt mer än ett projektarbete egentligen! Hoppas det går bra för dej i Södertälje. Håller tummarna! Kram

2009-01-31 @ 15:54:03
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0