Att leva en dröm.

aah, jag förstår inte varför inte mina inlägg publiceras som de ska :S
Hel skummt.
Jag skriver dem och publiserar, men sen hamnar de i "arkiv" utan att synas på bloggen.
Ah, jaja, haha I guess det är ännu ett I-lands problem, ;)

Jag är sjukt glad över att lovet kom när det gjorde.
Efter närmare eftertanke höll jag nog faktiskt på att bli lätt utbränd innan lovet startade...inte kul det, så lovet kom verkligen i rätt tid. Hitintills har jag nästan bara tagit det lugnt, njutit av ledigheten och livet och träffat släkt och vänner. Men nu måste jag börja ta tag i skolarbetet. Mitt projektarbete ropar från alla håll att jag verkligen, verkligen måste planera mer. Mina papper om natzityskland ligger precis lika fint vikta under högen med andra skolböcker och bara väntar på att jag ska ta tag och läsa dem. Dock har jag faktiskt börjat med både engelskan och matten, wiihoo så snart kan derivera både fram och baklänges, haha.

Nej, skit i det. Man vill aldrig snacka om skolarbete på loven men ibland är man faktiskt illa tvungen.
Jag gick in på google och kollade lite på min nya skola. Helt sjukt om jag får säga det själv.
Det är verkligen världens chans men trots det har jag fortfarande blandade funderingar vad gällande skolan.
Jag vet att jag vill, men jag vet också att jag gärna hade stannat hemma.
Äh, så får jag inte tänka. Allt kommer lösa sig på bästa möjliga sätt och jag ska bara njuta. 

Just nu är det så otroligt mycket som hänt runt mig och jag är så jäkla glad förtillfället. 
Jag kunde inte haft det bättre. 
Det känns som om jag skulle kunna skriva en bok med titeln: Att leva en dröm. 
För det är precis det jag gör nu. Jag lever en dröm som jag haft så jäkla länge nu. 
Jag är sjukt lycklig.  
<3

     

Miami - Coral Gables: Coconut Grove
Låter det inte underbart?

Kommentarer
Postat av: kusin

vad gör du helgen 16-18?

2009-01-04 @ 17:34:20
URL: http://lovisaandre.se
Postat av: Rebecca

Vad söt du är :) Jag ser att ditt 2009 kommer innebära äventyr. KUL!!! Du kommer aldrig ångra dej Fia :)

2009-01-04 @ 21:30:22
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jaa det är det verkligen :) Vad ska du läsa för något? Jag hoppas du fortsätter skriva blogg sen så man kan läsa om hur du har det! Har skolan dragit igång igen eller? Tack så mkt, hoppas på en kortvarig sjukdom

2009-01-05 @ 13:36:33
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: kusin

tänkte kanske om man skulle hälsa på :)

2009-01-05 @ 13:51:01
URL: http://lovisaandre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0