Min dröm önskelista

Jag har ett problem:
När jag sätter mig vid datorn och märker att jag har alldelels för mycket tid brukar det alltid sluta med att jag läser bloggar. Och självklart läser jag inte bara en utan letar efter flera andra som är bra. Sedan är jag fast och läser och letar...i timmar. Det är alltså farligt att läsa bloggar för min del. Jag måste nog sluta med det. :) Fast... det är avkopplande och är det något som jag har svårt för aå är det just att slappna av. Vilket jag för övrigt har fått träna lite på nu under helgen med Andreas. :)

Men by the way! Om mindre än en månad fyller jag vuxen. 20 bast. wopa.
Tänkte att jag kanske kan visa några delar av min dröm-önskelista... bara för skojs skull lixom ;)

                             

En Volkswagen Beetle Cab (!!! måste vara världens fräckaste bil), Range Rover Sport, Rhodeisian Ridgeback vovvsing, en stor luftig lägenhet i Norra hamnen, en walk in closet, att vara ekonomiskt oberoende och en resa till hawaii...

Visst låter det som en vettig önskelista? ;)

Haha nja, vettig kanske om några år då jag verkligen är ekonomiskt oberoende och bor i en stor lägenet med min hund och underbara pojkvän i Norra hamnen och kan skryta om min walk in och cruza i stan med mina fräcka bilar innan jag tar första bästa flyg - buisness class såklart - till Hawaii.
Men fram tills dess får jag önska mig fina armband, expedit bokhyllan från ikea, de "nya" fräcka smala conversen och en shoppingtripp till GBG.  - Det är en bra början, ellerhur? ;)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0