Sportlovsplugg

Jag är expert på att skjuta upp saker till senare tillfällen för att slippa.
Tex plugg. När jag vet att jag har plugg att göra, man jag helt plötsligt komma på en massa andra saker som jag borde göra innan jag sätter mig med plugget. På det sättet försvinner tiden och sen sitter jag där och ångrar mig klockan halv tolv på natten och ångrar mig att jag inte började i tid.

Känns som en ond cirkel, ;)
Kanske ska sätta fart.

*
Fick nyss ett samtal med frågan "Vad önskar du dig på din 20 års dag?". Hade frågan kommit för tre månader sen hade jag haft hur många svar som helst.
Nu har jag allt jag någonsin önskat mig. (v)

Jag har aldrig varit så lycklig.
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0