Min heliga faktura!

Eftersom jag var fullt upptagen med att göra ingentning alls igår missade jag helt enkelt att ta in posten. På kvällen fick jag en stark känsla av att jag borde gå ut och hämta den... men struntade i det eftersom klockan redan var kvart över tolv. Efter att nu ha varit borta från hemmet sen imorse (träning, väla, lunch med mamma, massage och ansiktsbehandling - ja, ibland får man unna sig en härlig ta-hand-om-sig-själv-dag ;) ) tog jag såklart med mig posten in.

Precis som jag trodde var det något alldeles speciellt med posten denna dag, det låg nämligen ett brev till mig mitt i tidningshögen. Och inte vilket brev som helst! Snabbt slet jag upp kuvertet och YEEEES! Nu är jag ett steg närmare! Aldrig har jag varit så glad över att få en faktura innan!!

603 kronor var fakturan på som jag öppnade för tio minuter sen och betalade för sju minuter sen.
Nope, det var ingen faktura från en dassig internetbutik... det var den heliga fakturan för min studentmössa!!! :D
Yeeey!
Det känns sjukt fånigt att säga det, men jag betalade med glädje och nu sitter jag bara här och ler. Det känns nog mycket närmare än vad det egentligen är, men vad gör det? ;) Man får väl njuta ? :D

Nu ska jag ta med jycken Nora på en tur innan jag sätter mig och opererar en tröja jag hittade på HM idag. Måste fixa till den lite så den ska passa min smak ;) See ya!

Honey you are a rock,
upon wich I stand.
<3
tack, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0