I'm fading away.

Huvudvärk, trött, hungrig och slö... dags att sova kanske? :)

Idag har jag haft en ganska skum dag med planer som jag helt enkelt inte orkat. Men imorgon får det bli ändring! Då ska jag hinna med ganska mycket på relativt kort tid, men det klarar jag av. Dagen börjar i alla fall med träning. Tydligen är det något som jag verkligen behöver med tanke på tränarens blick och första mening efter dagens pass.. "oj...Fia... det syns att du inte tränat på en vecka! haha, du har ju nästan försvunnit."
ah, tack Stene. sjysst ;) Haha dags att lägga vantarna till så jag inte försvinner fullständigt.

Time for my beauty sleep. ;P

* förresten har jag kommit på att Tv och internet verkligen inte är bra för mig när jag egentligen har annat att göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0