Huskurer

Treo - lindrar snabbt och effektivt.
Jag tog en treo för ca 45 minuter sen och har fortfarande samma dunkande huvudvärk. När ska det släppa?
Börjar faktiskt bli lite orolig nu eftersom jag aldrig brukar ha huvudvärk. Jag fick det andra dagen på JSM men tänkte att det antagligen berodde på värmen i simhallen... men det har hållt i sedan dess. (till och från) Nästan varje dag har jag haft så ont att jag behövt ta värktablett. Inte bra alls... kanske borde kolla upp det om det fortsätter.

Hur som haver. Imorse när jag vaknade hade jag förrutom huvudvärk även träningsvärk, snuva och halsont. NEEEEJ! (Eller i och för sig gillar jag träningsvärk, men inte förkylningssymptomen ;) )Jag blir så in i bombens trött på detta eviga snytande, hostande och tuggande på halstabletter. Jag tyar inte mer ;) Så nu har jag bestämt mig för att absolut inte bli sjuk. Därför ska jag:
* Ut och gå minst en gång om dan
* Tvätta händerna ofta
* Lägga mig i tid
* Äta ordentligt
* Ta C-vitamin och mineraltablett med antioxidanter varje morgon

... det borde ju verkligen hjälpa tycker jag.

Nu ska jag kila iväg till jobbet. Kom på mig själv idag med att egentligen verkligen inte alsl ha tid med att jobba nu på lovet... det får bli sista dagen idag, måste faktiskt plugga ordentligt till IELTS provet på lördag.

Yeye, tänkte avsluta med en fråga till någon som vet.. hur lyder tryckfrihets- och yttrandefrihetslagen?

Hugs and kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0