Eurovisionslagerfestivalen...yey

Imorse tänkte jag vara väldigt duktig och gå upp redan klockan åtta och börja plugga. Men när klockan ringde hade jag helt enkelt ingen lust alls. All min energi som jag hade kvällen innan hade runnit av mig medans jag sov och jag vaknade med skitjobbig hosta och halsont. faaan, inte nu igen.
Jag hoppas i alla fall att jag inte får feber eller lunginflammation eller ngt annat hemskt. Måste ju kunna stå på scen på onsdag!

Whatever, det löser sig säkert.

Hum, vet egentligen inte riktigt vad jag ville säga med detta mer än att jag undrar vart min självdiciplin tagit vägen. :)
Nu är det verkligen dags för plugg så man kan unna sig en fika eller något annat kul sen!

Förresten så kom jag och tänka på en sak igår kväll när jag helt oväntat satt och kollade på Melodifestivalen: Hur tänker egentligen Caroline af Ugglas när hon skriver en så hemsk låt och tror sig komma vidare till Eurovision... och hur tänker svenska folket när man röstar henne vidare till andra chansen!? Jag säger bara.."Snäääälla, snälla, snälla...sluta sjung!" Och jag har förresten bestämt mig för att försöka undvika Melodifestivalen hedan efter...dock kan det bli ganska svårt eftersom båda mina päron och hela gänget har fått för sig att det är årets händelse (efter midsommar och nyår såklart). Och såklart ska de träffas nu i sex veckor framöver och betta på vem som kommer vidare. Det kommer sluta som det alltid gör - den som bettar på den sämsta låten på skoj vinner. Pappa säger ganska högt om vad han tänker om Svenska folket och hela gänget lovar att flytta utomlands. yeeey, melodifestivalen is the shit .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0