En dag som alla andra

Gud så härligt att äntligen vara klar med showen!
Jag är jättenöjd och det var verkligen hur kul som helst. :)
Nu kan jag äntligen släppa det lite och andas ut ordentligt. Phu...:)

Imrose när jag ögnade igenom tidningen kom jag till en artikel där det stod "Vi måste väcka barnens läslust". Sen var det en bild på Bokbussen och flera barn som såg ut att gå i ettan-tvåan. Jag tyckte riktigt synd om barnen.
Jag fick en riktig flashback sen jag gick i ettan-tvåan och tvingades läsa astråkiga böcker om Maja som ville köpa nya stövlar. Stackars barn! I och för sig kan jag tycka såhär eftersom jag hatar att läsa... men det är en senare historia. Hur som helst kunde jag inte låta bli att tycka synd om alla barn i HBg som nu ska ingå i ett projekt för att tvingas läsa mer... aw snutte ;P

Nu är det dags för att verkligen slappa. Jag ska helt enkelt bara ta det lugnt nu i helgen och se till att bli frisk. Sen nästa vecka...då jäklar! Då är det träning och jobb för hela slanten och du är jag tillbaka, utvilad och sugen på fart och fläkt :D

Och by the way: Carro, ha det mega kul i staterna! Puss!

Kommentarer
Postat av: carro

ihh såg inlägget nu, tack jag hade det dö bra där borta! :D

2009-02-28 @ 01:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0