Bara för jag inte har något annat bättre för mig.

haha okej jag ska vara ärlig.. jag läste ingen Kafka igår.. fastnade för bloggarna istället. (A)
Tog istället och frös en hittad vårta under foten för er som anntecknar.
Vårtor är såklart simmarens största fiende och det är fan inte lätt att slippa dem när man traskar runt i badhuset ca 2 gånger om dan. Nepp, nu ska jag på allvar börja använda mina badtofflor igen. usha..

Imorse var det förresten en väldigt härlig fredagsmorgon.
Vaknade i precis rätt läge i drömmen (drömde att jag och min bror åkte till öland och mördade en snubbe av misstag. Sen fick jag sånna otroliga skuldkänslor som höll i sig i hela drömmen och precis innan klocka ringde erkände vi för polisen som sa att det var lugnt för man hade tydligen hittat mannen igen... undra om han var levande då förresten? aja, vi erkände i alla fall och det verkade lugnt för polisen ;) ) för att sedan titta ut och se att solen lös - mys. När jag sen satt och käkade frulle hörde jag mammas inneskor i trappan (yes! hon är uppe och går med skor!). Sen log hon och sa godmorgon och åkte till jobbet. Yeeey, my mother is back ;P
Efter det fick jag ett telefonsamtal där alla på jobbet var sjuka, så jag fick en betald ledig dag!! Kan det bli mycket bättre? :D

Haha äsh. Dags för labbrapport och projektarbetsrapport. Sen blir det nog lite säljande på tradera för att dra ut på min dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0