two down.

Two down, one to go.
Jahapp... om min matte final har jag bara en sak att säga: Fan vilken otur jag hade när jag tänkte!! Kändes som om någon plockade ut min hjärna och la den någon helt annanstanns, för innanför pannbenet var den i alla fall inte 20.00-22.30 idag. Plus att jag sista timman blev otrolit akut kissnödig. Jobbig sits när man inte får gå ut... Men men, sånt e re. Nu behöver jag i alla fall inte ha den matten mer. :) Ännu svårare mattedöd nästa termin, yeeees, det ser jag fram emot. :D
Efter provet gick jag och Stefanie till TGIF för att fira. Laxpasta och brownie obsession blev det för min del. Så jäkla gott. Speciellt med tanke på hjälptränarens kommentar från träningen imorse. ("Jaaa, nu när vi tar det lite lugnt denna veckan får ni tänka på vad ni stoppar i er.") Hade velat gå fram och nypa henne i magen och säga "hörrödu, bara för att vi kan käka hur mycket vi vill utan att gå upp ett gram medans du tyvärr inte kan det, behöver inte det betyda att vi måste tänka på vad vi äter pga lite förslappad träning." Sen kom jag på att de faktiskt mäter i pounds här (inte gram) vilket gjorde dialogen otroligt mycket svårare. Som tur var förblev jag tyst. ;) (kanske inte riktigt var det som var anledningen till att jag inte sa ngt, men men... :P )
Hade för övrigt första styrkan på ett tag idag. Kändes otroligt skönt att få köra. Ännu bättre känns det nu när hela ryggen, magen, axlarna, nacken, benen och armarna har den där roliga träningsvärken! Sweet.
och nu vet jag inte hur jag lyckas, men nu sitter jag här 00.45 och knappar på tangenterna istället för att sova. men det gör inte så mycket, min dag imorgon kommer bestå av: träning 06.00, otroligt stor god frulle, packa sociologin och gå ner till poolen för att slappa/sola/plugga/sova resten av dagen. Sweet. :)
nighti nighti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0