Oh yes sir, I can boogie...

Som jag sa hittar de på roliga saker för oss
nu under alla prov, men händelsen i förrgår tar nog priset.
Våra RA's (resistant assistant) hade slagit sina klocka huvuden ihop och utlovade varm choklad och en "suprise" utanför ingången till vårt dorm. Självklart gick man dit och herregud vilken suprise!! De hade anordnat SNÖBOLLS KRIG mitt på uppfarten!
Jo, helt sant. En stor lastbil körde upp och sprutade en hel massa konstgjort snö på backen och alla blev som galna. Snöbollskriget mellan Mahoney och Person var ett faktum och efter 10 sekunder var det alla mot alla. Hur kul som helst. Det är nog den enda gången jag verkligen tyckt snö var otroligt roligt... kanske men tanke på att jag aldrig innan haft snöbollskrig i 26 graders värme, inklädd shorts, linne och flipp flopp haha. men roligt var det och dränkt i snö blev man, men det var det värt.
oh yeah, snowball!
folk byggde små snögubbar och snolyktor, ganska gulligt. sen låg snön kvar i typ en halv dag. Annorlunda och extremt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0