Juletider.

Nu har det gått såhär många dagar igen sen senaste inlägget trots att jag numera har all tid i världen. Skämms på mig. :)
Jag blev klar med sista final provet i måndags...YEEEEEES och har sedan dess bara njutit av Miami, vädret, campus och ja vänner. Haft otroligt roligt med alla som idag måste lämna doormen för att åka hem över jul. Skoj skoj. Igår var det en helgalen kväll på våning sju där jag bland annat lärde mig att åka skateboard och kasta amerikans fotboll. Sweet.
Förövrigt har det ju hunnit vara Lucia också! Ingen lucia här inte, så jag saknar julstämmningen. Det enda som fortfarande pekar på att julen är påväg är alla miljoner trådgårdsdekorationer. Inga levande ljus, inga ljusstakar, ingen julkalender, inga lucior och ingen snö. Men men, med familjen (som kommer ikväll !!!) kommer säkert julstämningen! :)
Sen vil jag passa på att tacka för slla fina julkort och email hälsningar jag fått! Så snällt.
Blir alltid så glad när man ser att man fått ett roligt email eller ett brev i lådan. :)
Nu ska jag käka frulle innan det blir stranden, följt av träning som gäller. Sen ikväll får jag förhoppningsvis krama om en trött och jetlaggad familj och Andreas som flugit ändå hit.
Nu: Frulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0