God Jul!!!

Oj, nu kommer det nog några inlägg på rad här för att inte tråka ut er allt för mycket med ett enda megalångt. :)
Jag kan ju börja med att säga God Jul!
'
Snacka om att tiden går snabbt! Man brukar ju säga att julen aldrig kommer oväntad för någon, men trots det så vet jag inte vart jag har varit under hela året som gått. Det känns nämligen som om jag fortfarande befinner mig i September och njuter av höstsolens 29 grader. Men riktigt så är det inte, utan den 16 december landade ett Swissair plan på Miami international airport med Andreas och min päron och bror i bagaget! Bättre julklapp får man väl leta efter! Så efter en vecka med jetlagg, tidigt julfirande och olika påhitt åkte Anderas hem igen för att fira jul med sin familj hemma i HBG igen. Han fick i alla fall en vit jul hörde jag rykten om. :)
'
Men mycket hann vi med i alla fall. Eftersom vädret inte riktigt tillät solning på stranden, åkte vi istället rujnt till olika mall, stack till Everglades, träffade Lingon som simmar i Denver men som var på läger  Fort Lauderdale och en massa annat skoj.
'
Man är ju verkligen i behov av bil här i Miami och när päronen kommer händer grejer så jag tog äntligen tag i mig själv och tog mitt Amerikanska körkort! Grattis till mig! Så nu är jag lite mer amerikan än innan och väntar med otrolig spänning på bilen som jag, pappa och rickard valt ut. (Självklart hade de två aningen mer att säga till om eftersom de kommer skicka hem bilen till Sverige när jag haft den här ett år. Den måste nämligen vara skriven i USA ett år innan man kan skicka hem den till Swedeland.) Så det blev en cabbe. och inte vilken cabbe som helst, utan en Mustang! Snacka om att jag kommer kunna glida runt här som en annan lyxlirare på Miami beach. oh yeah!
'
Nästa inlägg kommer snart... I promise. :)

Kommentarer
Postat av: carro

woho mustang is the shit!! :D

vilken färg?



varsegod för godiset, hoppas att det smakade ;)

<3

2009-12-27 @ 12:12:23
Postat av: Kim :)

Haha, men Fia då! ;) Vilken lyx du har, vilka ovanligt härliga julklappar du fått i år då :p haha! Låter underbart vännen. Kram <3

2010-01-01 @ 16:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0