We're going to Ohio!

Wopa!
Nu har vi landat och installerat oss i Ohio för Ohio state Invite. Tävlingen kommer pågå fram till och med söndag, sweet! Ska bli sjukt roligt! Vi bor i västa sviterna med två dubbelsängar, två Tv, soffa och kök. Och... ett par skumma skor bakom en av gardinerna. Lurigt. Hittade dem när jag och Annika skulle kika på utsikten vilken visade sig vara andra sidan av ett hus. Yeey haha.
fattar inte varför bilderna inte gåt att ladda upp. har ju massor som jag skulle vilja visa. hur som helst, de här två dom fungerade at ladda upp är i alla fall på Hagar och annika på flygplatsen i Nashville när vi väntade på flyget till Ohio. De hittade ett rosa legohus...myspys... tyvärr var de lite för stora.. jag och Annika hittade Cowboy hattar att prova istället. Riktigt snygga faktiskt. Sista bilderna är vi framme i Ohio, utrustade med parkas och våra snygga halsdukar. Vi hittade en stor julgran, självklart måste man posa...
(ska testa lägga in fler bilder i ett nytt inlägg... men jag börjar tvivla på internetet. kanske är det hemsidan som suger? )
well, well. nu sitter vi i alla fall på rummet framför en av våra två TV apparater och snackar skit. njuter av att vi inte har fler lektionsdagar (!!!!!!) utan bara finals när vi kommer tillbaka. Sjukt nice. Annika tar dock flyget direkt från Columbus, ohio till Istanbul för EM. Jag är inte svundsjuk alls... jag lär säkert säga det igen, men lycka till till Annika, Sandra och Walle på EM. Kör så det ryker och kick som butt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0