ännu mer jul! :)

Jajamen, nu ramlar inläggen in på rad. Men så får det bli!
'
Just nu bort jag med päronen i en tvårummare med kök och vardagsrum nära Coral Gables centrum för att få ett brejt från dormet. Känns otroligt skönt att komma därifrån en stund, även om jag och morsan fixade till det otroligt bra idag. :)
'
Tack snälla för presenter och julhälsningar hemifrån! Fick massa brev, kort och email med hälsningar och presenter från Mormor, morfar, Farmor, farfar, Annika och Malin med familjer samt från Carro och Kimsan. Tack så hemskt mycket! Sen fick jag av Andreas och päronen som var här på besök. :) Det var verkligen en annorlunda jul, men roligt hade vi det. Vi anordnade med svenskt julbord med mat från IKEA här i vår lilla lya. Annas pepparkakor, sill (blä), risgrynsgröt (mumma!), svenska köttbullar, brysselkol, knäckebröd (!!!), skumtomtar, Julmust (så otroligt gott!) och glögg. Yamm! Sen kombinerade vi det med lite skinka, baccon och potatis från WinDixie. haha. Härlig jul. Jag har alltid älskat julmust, men jag hade ingen aning om att det var så otroligt gott! Samma sak med risgrynsgröt och knäckebröd. Det har man saknat! Carros present innehöll....håll i er... svenskt GODIS!!! Helt otroligt! :) tack!
'
Sen tragiskt men sant har min kamera pajjat och det ser inte ut som om jag kan laga den. Jag får blinka snällt med ögonen och hoppas på att päronen kan skicka bilderna från deras kamera när de kommer hem så jag kan visa lite julfoton. :) Ska lägga in bilder från mobilen i nästa inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0