U.S.A

Nu är det snart en vecka kvar.
One week. Seven days.
Det känns så jäkla sjukt.
Är man verkligen redo?
Jaaa, självklart är man redo!
Det ska bli så jäkla kul.
Et helt nytt äventyr, en helt ny utmaning, ett helt nytt liv.
Mitt äventyr, min utmaning, mitt liv.

Det är sant som man säger:
"Man ångrar ingenting man gör, man ångrar bara saker man inte gör."
Jag ångrar verkligen inte detta. Självklart är det svårt att åka, men det här är något jag velat göra hela livet och nu har jag min chans. Det kommer blir svårt, det kommer bli ledsamt, men det kommer samtidigt bli så otroligt roligt och ett riktigt äventyr.

Jag har de allra bästa människorna som stötar mig. Alla betyder så otroligt mycket för mig.
Andreas, det här är bara en kort del i ett långt liv, ellerhur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0