So far so good.

Massa saker har hänt sedan sist. Shit. Jag borde egentligen ha med mig en liten bok att skriva ner allt i, det är helt omöjligt att komma ihåg det annars. :) 
Men tills jag blir bättre på att uppdatera får vi köra på samma stil som förra gången. Punkter. :) 

* Nu har alla i teamet kommit och tro mig, än så länge verkar det vara ett dreamteam. Alla är så trevliga, snälla och hjälpsamma. Du kan fråga vem som helst om vad som helt och de finns för dig och stöttar dig. Vi hade vårt första team meeting här om dagen då vi gick igenom lagets polici och andra regler. I grud och botten gick det hela ut på att "We have a sisterhood thats unbreakable! Take care of that and take care of your team and your friends!" Väldigt amerikanskt. väldigt coolt. 

* Klasserna har börjat. Allt verkar kanon utom en lärare i sociologi som sa åt mig att alla elever från Sverige kunde hoppa av hans kurs för de skulle ändå inte klara sig utan ett F. Han var helt seriös och sa att han bara berättade det för att vara snäll mot mig. Snäll...hum. Jag berättade det för min coach som tog det vidare till min academic advisor och nu har jag en ny lärare i det ämnet. Sweet. 

* Idag körde träningen igång på allvar. Simning 6.00, styrka 8.00, skola, spinning 14.30, läxor. Så kommer mina dagar se ut. So far so good. :) 

Tror det var allt jag hade att bjuda på ikväll. Det kommer mera, trust me. Men nu är klockan halv ett på natten och jag måste få lite sömn. :)

Morsan och farsan: Lycka till på planet till Sverige från New York! Jag älskar er! Tack för att ni gjorde för mig i Miami! Och såklart i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Kimsan!

Haha, spinning! Hur går det för dig som hata spinning? ;) Kram på dig!

2009-09-05 @ 07:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0