...

Shit. 
Då har man sovit första natten i doormet. Snart är det dags för nästa. 
Jag gillar verkligen inte det här med att dela toalett med massa folk. Jag vill ha min egen, med mitt eget rum med mina egna grejer. Det kan fixas tidigast nästa år...yeeey. Dock snackade jag med en annan svensk tjej som är här för basket, hon fick ett singel rum. Snacka om avundsjuk ;) 

Well. annars går det väl bra. Om jag ska vara ärlig börjar jag bli tokigt nervös inför allt som börjar snart. Dagarna är fyllda med happenings och möten och på kvällarna är det fester och danslektioner. Kul men utmattande. Helt omöjligt att göra allt och det är riktigt svårt att hålla koll på vad som är obligatoriskt och inte. Men men. alla här är hur snälla som helst och alla erbjuder mig hjälp hela tiden. det är riktigt bra, hade de inte gjort det hade jag verkligen inte vetat hur jag skulle klarat mig här :) 

På onsdag börjar de första lektionerna och det är även då mamma och pappa åker hem. 
Shit. 

Men men. Inte mycket jag kan göra åt det nu. 
Nu ska jag i alla fall sova. Är supertrött och imorgon är det upp igen! Inte en enda sovmorgon sen vi kom hit, haha. Not so nice. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0