Äntligen Lördag!! Eller?

Imorse var det träning kl 7 som gällde. Det tyckte jag var tidigt ända tills Christie berättade att vi nästa vecka skulle börja med morgonträningarna....KL 05.30. Wopa. haha. Tror inte ens solen kommer vara uppe då. :) egentligen gör det inget, då får ju vi ta och skina upp stället. (haha, ja ändå länge kan jag skämta om det, men vi får väl se om en vecka hur jag känner mig då ;) )
Nu har jag ägnat mig och göra planering för mina dagar. Det är faktiskt svårt för det händer så mycket hela tiden. Jag har nästan inte en enda ledig stund förrens vid 20.00 på kvällen varje dag. Fullt upp men träning, skola, läxor, ta sig fram och tillbaka samt (ngt som jag nyss skrev upp mig för) tutor lektioner. haha. När den resursen ändå finns gratis för atleter kan man ju lika gärna passa på. Speciellt när man ska ha mattelektioner på engelska med en tjej som drar igenom ett kapitel på några dagar. yeey, haha.
Vi skulle egentligen d
Så nu ska jag nog ta och unna mig en liten powernap faktiskt (!!! ja hör och häpna!) sen blir det handla mat och sen fixa sig inför ikväll då simteamet ska ha fest och middag hos två av simmarna i deras hus. Åh, jag längtar verkligen tills jag blir en sophmore (andra års elev) och får välja om jag ska bo i doormen eller inte. Troligtvis....inte. :)
Tjoolahopp!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter härligt, du gillar ju inte att sitta still. VAD ÄR tutor lektioner??? Ha en kul kväll på festen.

2009-08-29 @ 20:05:35
Postat av: Rebecca

Snaaart, snaaart kommer din nya header. Håll ut :).. Den förra var nämligen för bred så måste göra en ny.

2009-09-01 @ 10:18:55
URL: http://booken.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha verkligen inga problem booken! :)

Morsa: Tutor lektioner är lektioner man får av en elev som tidigare gått samma klass som man själv går i. Det är elever som hjälper dig där du har det svårt. Skitbra och gratis för alla athleter. :)

2009-09-02 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0