Ana and Bill, stay away! :)

Godmorgon Helsingborg! Och resten av Sverige också såklart...
Eller ja...goddag kanske jag ska säga. Här är det i alla fall Godmorgon. :) 

Igår hade jag en lite jobbig dag med min mage, Pappa sa att det berodde på bakteriefloran och jag hoppas han har rätt. Idag ska jag försöka att inte tänka så mycket på det, men det är svårt. Alla vet ju hur fjantig jag är när det är ngt fel med magen. :) 

Igår fick vi även ett mail från hyresvärden till huset vi hyr. 
Kort sammanfattning var ungefär såhär: 
"Som ni vet är vi mitt i en Hurricane Season just nu. Hurricanes Ana och Bill drar just nu fram över Atlanten och ökar i hastighet. Speciellt Ana verkar komma mot west. Därför vill vi nu göra er beredda på vad som kan hända och hur ni ska göra för att klara er så bra som möjligt." Sen följde en lista. Korta utdrag: "Ta in alla möbler från balkongen, ha mat för flera dagar, samla vatten och medicin, ha ficklampa redo, mm, mm..."
Liiite läskigt var det. Eller mycket. Hoppas verkligen att Ana kan hålla sig härifrån, jag vill inte träffa henne på stan!
 Igår kunde man dock känna hur blåsten hade ökat rejält. Plus att det regnade i princip hela dagen. Men men. 
Får se detta lixom min mage från den ljusa sidan. Right? :) 

Idag vet jag inte riktigt vad planerna är men...jag berättar när jag vet :)

Ha en riktigt bra dag allesammans. 
Det är kul att se att det är så många som läser. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0