Kraften från en penna och ett papper.

Back in buisness. 
Eller ja, egentligen var jag back in buisness redan igår, men eftersom min "att göra lista" är toklång och eftersom dygnet endast har 24 timmar har jag inte hunnit uppdatera min lilla internetdagbok. 

Hur som helst. Brorsan verkar vara frisk nu som tur är men tyvärr verkar det som om mamma har fått någon allergisk reaktion. Stackarn sitter nere på Akuten just nu, hoppas det inte är något allvarligt. Utslag på hela kroppen är inte att leka med. 

Förresten, kraften från en penna och ett papper är verkligen enorm. Jag har alltid papper och penna nära till hands när jag ska lägga mig för att kunna skriva ner sånt som stör och sånt jag måste komma ihåg. Det är hur bra som helst för om huvudet arbetar med att minnas viktiga saker inför morgondagen kan jag aldrig slappna av. 
Precis så hände mig igår. Jag skulle simma ett lopp uppifrån och väntade på min tur. Samtidigt som jag satt där på kanten började huvudet snurra. Tillslut fick jag nog och körde en brainstorming där jag skrev ner allt som fanns i huvudet på ett papper. Det tog typ 1 minut innan pappret var fyllt, men sen kunde jag fokusera på simningen hur bra som helst. 
Snacka om kraft från penna och papper. ;)

Nu ska jag testa nästan samma sak, bara det att jag ska ändra från att skriva ner saker, till att göra sakerna jag skrivit ner. Det är nog svårare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0