Morgonrutinerna

DaZY är fortfarande på servce vilket betyder att jag fick byta tillbaka till Mercan igår. Yeeey, klackarna i taket! :D Så nu crusar jag till skolan och lever allmänt tipp topp. 

By the way, hur pratar man med människor som har totalt tomt innanför pannbenet? 
Vad säger man, vad gör man? 
Vanligtvis kan man undvika sånna människor, men när de bor under samma tak som man själv blir det lite svårare. Nyss fick jag tillexempel en utskällning för att jag duschade på morgonen....när han verkligen behövde gå in och hämta morsans hårtork. Jag fick förklarad hur korkar jag var som duschade just DÅ i en väldigt hög ljudnivå. Jag kan tillägga att tiden för mitt duschande just DÅ berodde inte på annat än av för tidigt väckt av samma person som åt frukost väldigt högt. 

Hum... tänkte en stund innan jag blev arg, men kom verkligen inte på hur det hela skulle kunna vara mitt fel... När man inte ens använder samma badrum att duscha i ska det väl inte vara några problem? 

Shise... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0