Merca...crusa...yeeah.. :P

oj shises. Såg nyss att jag överskridit 1000 inlägg här på bloggen. Det visste jag inte :D tycker verkligen inte att jag är speciallt haj på att uppdatera nu, men äh. Det var ganska skoj att se. :)

Den här veckan har vi påsklov i skolan. Mitt allra sista påsklov. Men gud sicket väder det är!! Helt underbart! När lovet började hade solen redan skinit (skenit...skinat...äh whatever, solen har varit framme ;) ) i ca en vecka. Man suckade då lite lätt och tänkte att regnet skulle komma lagom till lovet men icke! Trots att väderprognoserna sett sorgsna ut har solen fortsatt att skina och tempraturen ligger just nu runt 15 grader!!! Det är ju värsta lyxen så här efter en kall tråkig vinter och det är helt underbart!

Våren är ju lätt årets första bästa årstid eftersom man då så länge längtat efter värme efter en lång, kall och tråkig vinter. Då uppskattar man solen mycket mer. Sen är ju självklart sommaren otroligt bra den med.. men då har man redan fått lite av det goda på vårkanten. :P

Från en sak till en annan. Min pappa är lite rolig han. Imorse när jag skulle köra till träningen stod en Merca cabbe på uppfarten. Han log brett och visade en bilnyckel. Haha min lilla papps. Han har länge längtat efter en "leksaksbil" som han kallar det och äntligen har han hittat en som passar honom. Han e så kul och jag fick tillåtelse att crusa i den i sommar :D Yeeeey! (Egentligen tror jag att det beror mycket på att jag ska flytta och att lillbrorsan håller på att ta körkort som han är villig att låna ut den till mig. Men det gör detsamma. Snacka om fräsigt :D )

Så nu längtar jag ännu mer till aningen varmare dagar och kvällar så man kan glida runt som en prinsessa i en fräck cabbe i Helsingborgs vackra sommarväder. :D Härligt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0