Hund.

Jag tror inte att jag skulle klara av ett liv utan hund. 
Satt och diskuterade den saken med Carolina som har två hundar varav den ena nyss fått valpar. Så otroligt söta! Hon sa att hon försökte övertala min pappa om att köpa en, haha - det går nog lätt att övertala honom men det är morsan i huset som ställer sig emot hans "hundförslag" ;)

Hur som helst, man brukar ju säga att hunden är människans bästa vän - och det stämmer verkligen. 
Om man kommer hem från en lång skoldag eller ett jobbigt pass, är hunden alltid lika glad att se dig. När man tar med dem ut på en runda springer de och leker som bara den. De ligger och vaktar och lyssnar på allt som sker runt om och de skyddar alltid dig till 100%. De lyssnar på allt du har att säga och svarar med blickar. De finns alltid för dig och de älskar dig. 

A, hunden är verkligen kort sagt människans bästa vän och jag skulle aldrig klara mig utan min vän. 



Ehm, såklart finns det ju baksidor också som vid just den här tidpunkten på året då alla hundägare får stå ut med hundhår ÖVERALLT. Men va fan, vad gör det egentligen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0