Home sweet home.

Okej, måste rätta mig enligt Rickard Vagerstam och säga att min tandborste inte var parfymerad, den vad smaksatt ;)

Vi flög ju hem tidigare och för att vara mig gick det väldigt bra. Dock var jag supernervös innan som alltid, men så fort man kommit upp i luften och slutat stiga så försvinner oron ( I alla fall lite) och så fort man är på väg ner igen blir jag arg på mig själv för att jag var nervös för något så fjantigt som inte alls var farligt. Skumt det där. :P
Får försöka påminna mig om hur bra det gick denna gången nästa gång jag ska flyga så jag vet att det är no problemas. :D

Nu: Maaat! (grillat! godast!)
Sen: Andreas! 
Senare: Plugg......kanske. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0