En av mina 20 påskhelger

Dålig uppdatering kan bero på: 
* bra väder
* trevligt umgänge
* fullt upp
* mycket träning / skolarbete
Nu under de senaste veckorna har jag haft allt de överstående och jag klagar knappast. 

Kom nyss hem från en lunch hos farmor och farfar och eftersom det är påsk var samtliga individer från pappa-släkten där. Fullt ös medvetslös kan man sammanfatta stämningen med 6 småbarn. Nästa gång jag besöker dem när hela släkten är samlad ska jag se till att ha sovit ordentligt så jag kan vara en rolig lek-kusin istället för en tråkig sitta-i-soffan-och-prata-kusin. Fast egentligen har de ju varandra så det kanske inte gjorde så mycket att jag satt och spelade flingtcontroll på Andreas Iphone samtidigt som jag lyssnade på brorsan och pojkvännens samtal om vidareutbildningar. 

Såklart kom även min resa på tal. "Har du fått någon resfeber än då, Sofia?" Då är det bara att le och säga "haha neeeej nej, inte resfeber inte. Inte jag, inte än. " Hoppas inte att motsatsen lyste igenom mig ;)

Ikväll hoppas jag på en riktigt bra solnedgång. 
Fan vad livet är gött! 
Jag är så otroligt glad över att jag fyllt 20 och lämnat alla mina tonnårsproblem bakom mig. :D
Nu gäller det att bara njuta och leva livet. För det är jag värd. Det är man värd. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0